SISTEM TEMPAHAN BILIK MESYUARAT JABATAN KESIHATAN WILAYAH PERSEKUTUAN LABUAN

Tatacara Permohonan:

  1. Semua permohonan hendaklah dikemukakan dengan menggunakan aplikasi online sahaja. Permohonan melalui hard copy tidak akan dilayan.
  2. Semua permohonan hendaklah dikemukakan selewat-lewatnya dua hari sebelum tarikh bilik mesyuarat/bilik perbincangan/bilik latihan makmal ICT diperlukan.
  3. Permohonan tempahan bilik mesyuarat/bilik perbincangan/bilik latihan makmal ICT akan disediakan atas dasar:
    1. Keutamaan kepada Pengarah Kesihatan Negeri;
    2. Kekosongan;
    3. Kepentingan Tugas; dan
    4. First come-first serve basis.
  4. Permohonan tempahan bilik mesyuarat/bilik perbincangan/bilik latihan makmal ICT akan diberikan keutamaan kepada mesyuarat-mesyuarat yang dipengerusikan oleh Pengarah Kesihatan Negeri pada bila-bila masa diperlukan dan tempahan-tempahan lain akan terbatal.
  5. Setiap permohonan tempahan bilik mesyuarat/bilik perbincangan/bilik latihan makmal ICT akan disahkan oleh Pembantu Khas Pengarah bagi Bilik Mesyuarat Pejabat Pengarah Kesihatan dan Bilik Perbincangan, Bilik Mesyuarat Kesihatan Awam pula akan disahkan oleh Unit Pentadbiran, Bahagian Kesihatan Awam manakala bagi Bilik Latihan Makmal ICT akan disahkan oleh Seksyen Teknologi Maklumat, Bahagian Pengurusan

Syarat Penggunaan:

  1. Pihak Urusetia Mesyuarat hendaklah:
    1. Sampai sejam lebih awal dan memastikan semua peralatan berfungsi dengan sempurna dan sedia untuk digunakan seperti sistem lampu dan sistem siar raya;
    2. Membawa peralatan keperluan mesyuarat seperti komputer, notebook dan lain-lain;
    3. Membawa bersama petugas khidmat sokongan untuk tugas-tugas teknikal dan lain-lain atau menghubungi nombor telefon 087-596143 (Puan Jennifer Aloysius) / 087-596141 (Cik Kathlyn Debah Anak Ajang) / 087-596141 (En. Damron bin Sadih) (Seksyen ICT Jabatan Kesihatan Negeri Wilayah Persekutuan Labuan) untuk bantuan teknikal;
    4. Memastikan semua peralatan kembali kepada keadaan asal selepas mesyuarat selesai diadakan;
    5. Memastikan kebersihan bilik mesyuarat/bilik perbincangan sekitarnya sentiasa dalam keadaan teratur;
    6. Memastikan supaya tiada sebarang tampalan label nama atau sebagainya dilekatkan pada kerusi bilik mesyuarat/bilik perbincangan tersebut; dan
    7. Memastikan juga supaya tiada sebarang tampalan kertas berkenaan makluman mesyuarat dibuat di pintu, pintu laluan ke bilik persidangan, pihak urusetia mesyuarat boleh menggunakan kotak paparan makluman mesyuarat yang telah disediakan.
  2. Pihak Urusetia Mesyuarat hendaklah memastikan pihak caterer mematuhi peraturan-peraturan berikut:
    1. Pihak caterer membuat persiapan lebih awal dan mengemas semula peralatan-peralatan mereka apabila mesyuarat selesai diadakan;
    2. Pihak caterer hendaklah menjaga kebersihan ruang yang digunakan dalam penyediaan jamuan mesyuarat supaya tidak menjejaskan kebersihan dan susun atur yang berkenaan.
Hakcipta 2011 Sistem Tempahan Bilik Mesyuarat | mySTEM
Diubahsuai atas kebenaran Pembangun Sistem Tempahan Bilik Persidangan | Hospital Labuan untuk kegunaan Jabatan Kesihatan Negeri Wilayah Persekutuan Labuan
PENAFIAN : Pihak kami tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kehilangan dan kerugian yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman ini.
Paparan terbaik Microsoft Internet Explorer Ver. 6.0, Mozilla Firefox Ver. 3.0 ke atas dan resolusi 1024 x 768 piksel minimum.